Trabzon'da Dikkat Çeken İstatistik! 1 Ayda 12 Bin 559 Kişi...

Trabzon Büyükşehir Belediyesi İletişim ve Koordinasyon Merkezi, 2023 yılının Aralık ayında kendilerine gelen şikayet verilerini yayınladı. Verilere göre Trabzon’da 1 ayda 12 bin 559 kişi TİKOM’a istek ve şikayetlerini dile getirerek çözüm istedi.

Haber Merkezi
Haber Merkezi Tüm Haberleri
Trabzon'da Dikkat Çeken İstatistik! 1 Ayda 12 Bin 559 Kişi...
Trabzon'da Dikkat Çeken İstatistik! 1 Ayda 12 Bin 559 Kişi...
+1
Haber albümü için resme tıklayın

Trabzon Büyükşehir Belediyesi İletişim ve Koordinasyon Merkezi (TİKOM), 2023 yılının Aralık ayında kendilerine gelen şikayet ve başvuru istatistiklerini yayınladı.

TİKOM’dan yapılan açıklamaya göre 1 ay içinde toplam 12 bin 559 başvuru yapıldı. Yapılan başvurulardan 12 bin 419 başvurunun sonuçlandırıldığını kaydeden TİKOM, 1 aylık çözüm oranının yüzde 98,88 olduğunu belirtti.

Trabzon'da Dikkat Çeken İstatistik! 1 Ayda 12 Bin 559 Kişi...

EN ÇOK ŞİKAYET ÇAĞRI MERKEZİNE YAPILDI

Aralık ayında Trabzon’da yapılan istek ve şikayet başvurularının çoğunun çağrı merkezi üzerinden yapıldığı kaydedildi. Bir ayda yapılan 10 bin 25 başvurunun çağrı merkezi üzerinden yapıldığını ifade eden TİKOM, bu başvurulardan 9 bin 952’sinin sonuçlandırıldığını söyledi.

Çağrı merkezi üzerinden yapılan başvurularda çözüm oranının yüzde 99,27 olduğu belirtildi.

WhatsApp ihbar hattı üzerinden kendilerine ulaşan bin 148 başvuru olduğunu açıklayan TİKOM, bu başvurulardan bin 122’sinin sonuçlandırıldığını söyledi. Açıklanan verilere göre

WhatsApp ihbar hattı üzerinden yapılan başvurularda çözüm oranının yüzde 97,73 olduğu belirlendi. TİKOM’un web sayfasına Aralık ayında toplamda 458 başvuru yapıldı.

Yapılan başvurulardan 448’i sonuçlandırıldı. Web sayfasına yapılan ihbarlarda çözüm oranının yüzde 97, 81 olduğu belirtildi.

Trabzon'da Dikkat Çeken İstatistik! 1 Ayda 12 Bin 559 Kişi...

YÜZ YÜZE BAŞVURULARDA ÇÖZÜM ORANI DÜŞÜYOR

TİKOM’a Aralık ayında yüz yüze 440 başvuru yapıldığı ve bu başvurulardan 424’ünün sonuçlandırıldığı belirtildi. TİKOM’a yüz yüze başvurularda çözüm oranının yüzde 96,36 oranında olduğu kaydedildi.

TİKOM’a sosyal medya üzerinden de çok sayda şikayet ve istek başvurusu yapıldı. Yapılan başvurulardan bir kısmı mobil uygulama, mail ve sosyal medya platformları üzerinden yapıldı. Mobil uygulama üzerinden TİKOM’a Aralık ayında 252 başvuru yapılırken, bu başvurulardan 241’i sonuçlandırıldı. Mobil uygulama üzerinden yapılan başvurularda çözüm oranı yüzde 95,63 olarak kayıtlara geçti.

Trabzon'da Dikkat Çeken İstatistik! 1 Ayda 12 Bin 559 Kişi...

TWİTTER VE MAİL YOLUYLA YAPILAN BAŞVURULARIN HEPSİ ÇÖZÜLDÜ

Aralık ayında TİKOM’a Instagram üzerinden 118 başvuru yapılırken, bu başvurulardan 117’si sonuçlandırıldı. Instagram’da çözüm oranı yüzde 99, 15 olarak belirlendi. X (Twitter) üzerinden 59 başvuru yapılırken, bu başvuruların hepsi sonuçlandırıldı. Facebook üzerinden Aralık ayında yapılan 27 başvurudan, 24’ü sonuçlandırılırken, Facebook üzerinden yapılan başvurularda çözüm oranı yüzde 88,88 oldu. TİKOM’a mail ile yapılan 32 başvurudan 32’sinin de sonuçlandırıldığı kaydedildi.

TİKOM’un açıkladığı verilere göre, Trabzon’da vatandaşların Aralık ayında yaptığı başvurulardan çoğunun sonuçlandırıldığı belirtildi. En fazla sonuçlandırma oranının mail, X ve çağrı merkezi üzerinden yapılan başvurularda olduğu görüldü.

Facebook üzerinden ve yüz yüze iletişimle yapılan başvurularda ise başvurunun sonuçlandırılma oranının daha düşün olduğu belirlendi.


göndermek için kutuyu işaretleyin

Yorum yazarak Günebakış Trabzon Haber Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan yorumlardan Günebakış Trabzon Haber hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.

Haber ajansları tarafından servis edilen tüm haberler Günebakış Trabzon Haber editörlerinin hiçbir editöryel müdahalesi olmadan, ajans kanallarından geldiği şekliyle yayınlanmaktadır. Sitemize ajanslar üzerinden aktarılan haberlerin hukuki muhatabı Günebakış Trabzon Haber değil haberi geçen ajanstır.