banner114

Maraş Caddesinin kapatılmasına karşı çıktı

Trabzon Şoförler Odası Başkanı Hakan Usta, Maraş Caddesinin kapatılmasına karşı çıktı. Başkan Usta: “Kahramanmaraş Caddesi, yeni yol alternatifi olmadan kapatılırsa tabiri caizse trafikte cinayet yaşanmasına neden olur.Trabzon Şoförler ve Otomobilciler Odası Başkanı Ömer Hakan Usta: “Yaklaşık üç buçuk senedir başkanlığı yürütüyoruz. Allah nasip ederse bu görevi önümüzdeki dönemde de üyelerimizin teveccühü ile devam ettireceğiz. Göreve geldiğimizden bu yana şoför esnafımızın sıkıntılarının giderilmesi adına mesai içerisindeyiz.

MODERNİZASYON SÜRÜYOR 

"Taksi dolmuş duraklarının modernizasyonu noktasında Büyükşehir Belediye Başkanımız Murat Zorluoğlu’nun destekleri ile revizyon gerçekleştirdik. Şehir içerisindeki dolmuşlarımızda 12 artı 1 sistemine geçtik. Arabalarımızda 3 yaş sınırını 6’ya çıkararak esnafımıza katkı sunduk. Dönüşüm süreci içerisinde koltuklarımızı 2 koltuk daha arttırarak 12 koltuğa çıkardık, bu iki koltuk artırım bedelini de ücretsiz bir şekilde esnafımıza sunmuş olduk." GÖRMEZDEN GELMESİNLER “Gerek sahil yolu, gerekse Tanjant Yolu’nun araç sirkülasyonunu kaldırmadığı aşikârken, bir de Kahramanmaraş Caddesi’nin yeni yol alternatifi olmadan kapatılması gerçekleşirse trafikte tamamen felç yaşanır. Bunun görmezden gelinmesi tabiri caizse trafikte cinayet yaşanmasına neden olur.”

HAFİF RAYLI’YA KARŞI ÇIKTI

Hafif raylı sistemle ilgili de konuşan Usta, “Hafif raylı sistem için, zamanında fizibilite çalışması yapıldı. 10 sene önce yapıldı 250 bin TL o zamanın parasıyla masraf edildi ve bu paralar heba edildi. Trabzon’un yapısı belli. Engebeli yapıya sahibiz. Bu yapıda hafif raylı sistemin yürümesi mümkün değil. Bir de bunun yapılması için belli bir yolcu potansiyelinin olması lazım. Şehrin tütmeyen tek fabrikası var. O da dolmuş esnafı. Yani bu fabrikayı kapatıp tramvayla hizmet etmek biraz ters olur diye düşünüyorum. Trabzon’da yaklaşık 10 binin üzerinde bir kitleye üyeye sahibiz. Bunu hiç kimse görmezden gelemez. Trabzon’un ivme kazanması ve daha ileri taşımacılık yapması için gereken neyse elimizi taşın altına sokarız.  Sahil bandı ilerleyen zamanda olabilir. O da yolcu potansiyelinin artmasıyla” dedi.

PARKE TAŞININ DA KALDIRILMAINI TAVSİYE ETTİ

Parke taşlarının da bir çoğunun kaldırılmasını isteyen Usta, “Parke taşı bu şehirde tarihi olgu anlamında yapıyorlar.  Ben ona katılmıyorum. Surlara yakın belli bir alana döşenebilir. Ortahisar Belediyesi tarafı veya postaneden aşağı yapılabilir. Bu şehrin tamamını parke taşlarla döşeyipte kaplamanın bir anlamı yok. Zaten Büyükşehir Belediye Başkanımız şehrin alt yapısını ve gerekli tedbirleri aldı. Bu  saatten sonra görüntü olmasını istiyorsak Ortahisar Belediyesinden itibaren surlara doğru belli bir yöne olabilir. Trabzonspor bulvarı bile parke taşlarla döşendi. o zamanki imkanlar bunu gerektiriyordu.  Ama şehrin tamamını parke döşemenin bir anlamı olmadığını düşünüyorum. Araçlar, şoförler, yolcular bizler bu parke taşından muzdaribiz. Araçta gittiğinde hem yolcu rahatsız oluyor, hem de şoför sanayiye gitmek zorunda kalıyor.  Gereksiz olduğunu düşünüyoruz. Parke taşının kaldırılıp yerine asfalt döşenip bunun güzel boyanıp nezih hale getirilmesini tavsiye ediyoruz” diye konuştu.

(Sonnokta)


 

Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.