Son yıllarda ekonomik anlamda oldukça sıkıntılı dönemler geçiren Trabzonspor’da son çare bordo-mavili renklere gönül verenlerin desteğine başvurmak oldu.

Kulübün başlattığı bağış kampanyasına önümüzdeki günlerde SMS kampanyası da dahil edilecek. Sanıyoruz bu kampanyalar çok büyük boyutta olmasa da yaraya az da olsa merhem olabilecek.

Aslında diğer yönetimler döneminde de zaman zaman bu tür kampanyaların yapılması gündeme gelmiş olsa da bir türlü hayata geçirilemedi. Çocukluğumuzda bir piyango düzenlenme olayı vardı. Onu çok iyi hatırlıyoruz. Yani farklı şekillerde daha önce de yapıldı bu. Ancak 3-4 gündür başta taraftar olmak üzere bordo-mavili renklere gönül verenlerin bu kampanyaya ilgisi bir hayli sevindirici. Kampanyaya, ‘Az veren candan, çok veren maldan’ deyiminde olduğu gibi bütçesi oranında destek veren taraftarların bana göre yaptığı daha büyük iş, bu anlamda kamuoyunu sürekli diri tutmaya çalışmasıdır. Sosyal medyanın gücünü de kullanan taraftarlar hem birbirlerini hem de bordo-mavili renklere gönül vermiş, maddi durumu daha iyi olan işadamlarını bu kampanyaya katılmaya teşvik etmesi çok önemli.

Sosyal medyayı özellikle de twitterı oldukça iyi kullanan Trabzonspor taraftarları bu anlamda azımsanamayacak bir katkı sağlamış oluyor kampanyaya.

***

Başka yaşayamayız biz

Sporda, siyasette, sivil toplumda seçimler, kulisler, dedikodular ardı ardına bitmek bilmiyor.

Memleketimizin özeti belki de bu, ya da bizim ruh halimiz hep böyle…

Aslında ülke olarak, memleket olarak seviyoruz bu hareketliliği. Sürekli bir heyecan, sürekli bir hareketlilik yaşam tarzımız olmuş. Az boş kalmaya görsün… Biz yeni bir şey çıkarmadan kendiliğinden de oluveriyor.

24 Haziran’daki seçimler siyasete hareketlilik getirirken futbolda yaşanan baş döndürücü gelişmeler, an be an gündemi değiştirmeye yetiyor artıyor da…

Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.

banner89

banner37