Trabzonspor 45 Bine Ulaştı

Trabzonspor Kulübü Başkan Yardımcısı Mehmet Yiğit Alp, forma satışında 45 bin rakamına ulaştıklarını söyledi.

Alp yaptığı açıklamada, Trabzonspor’un haziranda beyaz, temmuzda parçalı, ağustos ayında ise çubuklu olarak satışa sunduğu yeni sezon formalarının rekor kırdığını belirtti.

Forma satışlarından yaklaşık 2,5 milyon lira gelir elde edildiğini kaydeden Alp, ‘’Trabzonspor’un kendisine ati mağazalar ve bayilerde satışa çıkardığı formalarda 45 bin rakamına ulaşıldı. Geçen sezon bu rakam, çocuk formalarıyla birlikte toplamda 53 bindi. Yeni sezon formalarındaki satışların içine çocuk formaları dahil değil. O formalar da birkaç gün içerisinde mağazalardaki yerini alacak.’’ Dedi.

 Alp, taraftarlara teşekkür ederek, ‘’ TS Club, tarihinin en iyi forma satışını yakalayabilir. Çocuk formalarının da satışa çıkmasıyla bu sezona yönelik satış rakamı, tahmini 100 bini bulabilir.’’ Diye konuştu.

 ‘’En fazla talep parçalı formaya’’

Alp, en fazla talebin parçalı formaya olduğuna işaret ederek, ‘’Bu formamızı beyaz takip ediyor. Çubuklu formanın satışının yükselmesi gerek. Çünkü çubuklu bizim tarihimizde önemli yere sahip. Haliyle taraftarlarımızdan forma tercih ederken çubukluya da ayrıca ilgi göstermelerini rica ediyoruz.’’ İfadelerini kullandı.

 Efsane çubuklu formayı yeniden satışa sunacaklarının belirten Alp, şunları kaydetti:

‘’çalışmamız bitti. Yaklaşık 15 gün içerisinde satışa sunacağız ama bu formalar bayilerde olmayacak. Kulübümüze ait mağazalarda satılacak. Taraftarlarımızın da efsane çubukluya büyük bir ilgi göstereceğine inanıyoruz.’’

Mehmet Yiğit Alp, TS Club’ın hem mağaza hem de bayilik anlamında geniş bir yelpazeye doğru gittiğini vurgulayarak, Türkiye’nin her bölgesine gitmek, oradaki taraftarlara ürünleri satmak istediklerini, yeni bayilikler ve mağazalar üzerinde çalıştıklarını sözlerine ekledi.

Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.