Mehmet Bekâroğlu Çaykur’un soğuk çay markasını eleştirdi

CHP İstanbul Milletvekili Mehmet Bekâroğlu Çaykur’un ürettiği soğuk çay markası Didi’yi eleştirdi. TBMM’de konuşan BEkâroğlu Çaykur’un “Didi” diye içecek soğuk içecek üretmesinin bir anlamının olmadığın belirterek “Gidiyor, tamamen fason olarak başka yerlerde üretiliyor.” dedi. Bekâroğlu şöyle devam etti: “Didi en önemli marka değerlerinden biri değil değerli, yanılıyorsunuz. İlk zamanlarda reklam yaptı, güzel bir şekilde pazara girdi, şimdi pazar payı giderek azaldı. Çaykur’un görevi Didi değil, Didi’yi başkası yapsın. Çaykur’un görevi gerçekten Türkiye’nin bu önemli çayını geliştirmek, bölgenin çayın dışında başka hiçbir geliri yoktur, bunu dengelemektir.

Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.

banner89

banner37

banner91