buy Instagram followers
banner114

11 Kasım 2019 Pazartesi Nabızlar

MİLLETVEKİLİ BALTA DA SALDIRIYI KINADI

AK Parti Genel Merkez Teşkilat Başkanı Erkan Kandemir'in katılımıyla Gümüşhane'de gerçekleşen istişare toplantısına katılmak üzere Gümüşhane’ye giden AK Parti Trabzon Milletvekili Muhammet Balta, AK Parti heyetiyle beraber, geçtiğimiz günlerde saldırıya uğrayan Gümüşhane Belediye Başkanı Ercan Çimen’i makamında ziyaret etti. Başkan Çimen’e geçmiş olsun dileklerini ileten Milletvekili Balta, saldırıyı şiddetle kınadığını belirtti. Balta, “AK Parti Genel Merkez Teşkilatlardan Sorumlu Genel Başkan Yardımcımız Sayın Erkan Kandemir ile birlikte Gümüşhane Belediye Başkanı Ercan Çimen'i ziyaret ettik. Belediye Başkanımıza yönelik gerçekleştirilen silahlı saldırı girişimini şiddetle kınıyor, kendisine geçmiş olsun dileklerimi iletiyorum.” dedi.

***

AK PARTİLİ KADINLAR ÖRGÜLERİYLE TRABZONSPOR’A NASIL DESTEK OLDU?

AK Parti Trabzon İl Kadın Kolları Başkanı Meryem Çelenk Sürmen, AK Parti Trabzon Kadın Kollarınca hazırlanan "Örgümüzü Aldık Geldik, Sana Gönlümüzü Verdik" projesi kapsamında 40 kadın Trabzonspor-Aytemiz Alanyaspor maçının konuğu oldu.  Kadın Kolları Başkanı Sürmen, kadınların ellerinde işleme, örgü, hasır, iğne oyası ve kazaziyeler ile stadyumda yerlerini alarak maçı izlediklerini dile getirerek, “AK Parti Trabzon İl Kadın Kolları olarak hayata geçirme fırsatı yakaladığımız ve tüm ilçelerden hiç maça gitmemiş 40 kadın ile ‘Örgümüzü Aldık Geldik Sana Gönlümüzü Verdik’ dedik ve Akyazı Stadyumunda yerimizi aldık. Haydi Trabzonspor!” mesajıyla Trabzonspor- Alanya maçını tribünde takip etti.

MHP TRABZON İL BAŞKANI TARIM, TRABZON ESNAFIYLA İLGİLİ HANGİ ÖNERİLERDE BULUNDU?

Milliyetçi Hareket Partisi (MHP) Trabzon İl Başkanı Bekir Sıtkı Tarım, Trabzon esnafının ekonomik kalkınması adına önerilerde bulundu. MHP Genel Başkanı Devlet Bahçeli’nin AVM’lerle ilgili, “AVM’ler büyük sorun olacak, şehirlerin uzaklarına kurulmalı, bölge insanına bayilikler verilmeli” sözlerini hatırlatarak AVM’lerin esnafa zarar verdiğini söyledi. Tarım, “O tren kaçmıştır, artık mevcut durumda yapılacaklara bakılmalı. Meselâ pazar günleri AVM’ler açılmamalı, insanlar bütün ihtiyaçlarını hafta sonuna bırakarak AVM’leri tercih etmemeli. Bunun karşılığında da AVM’deki avro ve dolara endeksli kiraların liraya çevrilerek düşürülmesi gibi. Uzunsokak, Kunduracılar ve Semercilerin üzeri kapatılarak yağmurdan korunaklı ve şehrin muhtelif yerlerine kapalı çarşı havası verilmesi gibi, şehrimize gelen turizm araçlarının şehrin muhtelif yerlerinde barınmasını sağlayarak forum ve benzeri şehir dışı yerlerde konaklamasının önüne geçilmesi… Biz şimdilik bunları söylüyoruz, dersimizi tam çalışırsak yeni projeler geliştirip toplumla paylaşacağız.” dedi.

***

CHP ORTAHİSAR MECLİS ÜYESİ ZORLU VE BOZTEPE SEYİR TERASI İDDİALARI

CHP Ortahisar Belediyesi Meclis Üyesi Cüneyt Zorlu, "Seyri Şehir ve Boztepe Kültür Rotası Projesi” kapsamında yapılacak olan Boztepe Seyir Terası’nın yapılacağı yerin drone ile havadan görüntülenmesini istemişti. Zorlu, Ortahisar’ın kasım ayı meclisinde seyir terasının viyadüğe denk geleceğini ileri sürmüştü. Zorlu, “Vatandaş, Esentepe Mahallesi’nin sağlıksız yapılaşması ve çatılarını görecek. Bir drone uçurun da görelim.” Çağrısı yapmıştı. Belediye Başkanı Ahmet Metin Genç de, yardımcısına “Cüneyt Bey’e çalışmanın detaylarını verelim” talimatını vermişti. Ancak Zorlu, kendisine projeyle ilgili herhangi bir çalışmanın iletilmediğini açıkladı. Zorlu, “12 trilyon diye söylemişlerdi bize bu yatırımın maliyetini. Şimdi onun daha üzerine çıkacağını kendileri ifade ettiler. Proje için otopark yapılacağı söylendi. Bin 38 metre uzunluğunda yürüme parkurundan, kafelerden bahsediyoruz. Boztepe’deki çay bahçelerinde oluşan trafiği biliyorsunuz. Boztepe çıkış yolunun tamamen kesileceğini, otoparkın yetmeyeceğini söylüyorum. Ben bunu 2 ay önce yine kendisine sormuştum. Otelin altındaki eski futbol sahasının olduğu yer için otel size izin verecek mi, diye sormuştum. Ama bunlara da cevap alamadım. Ben bunları soruyorum. Çünkü belki o para daha iyi bir yatırımla değerlendirilebilir. Ben şehir adına bunları soruyorum.” dedi.

VATANDAŞ BELEDİYE’YE NEDEN ATEŞ PÜSKÜRÜYOR?

Akçaabat şehir merkezi adeta köpeklerin istilasına uğradı. Günün her saatinde şehir merkezinde görülen köpek sürüleri, özellikle sabahın erken saatleriyle akşam karanlığında vatandaşların korkulu rüyası oluyor. Genç- yaşlı herkes için tehlike oluşturan köpeklerle ilgili olarak yapılan şikâyetlere duyarlı yaklaşmayan belediye yetkililerine ateş püsküren vatandaşlar, “Belediye her ne kadar ‘biz bu köpekleri kısırlaştırıyoruz, onlar bir şey yapmaz’ gibi laflar söyleseler de, köpekten korkan bir sürü insan var. Sabahın erken saatinde okuluna giden, akşamın bir vakti işinden evine dönen insanlar var ve köpekler tehlike oluşturuyor. Sürü halinde 3-5 başıboş köpek geziyor, vatandaşların peşinden gidiyor. Her ne kadar yetişkin olsak da ister istemez korkuyoruz. Kısırlaştırma yetmiyor belediye yetkilileri lütfen bir şey yapsın.” diyerek tepkilerini dile getirdiler.