Maraşı trafiğe kapatmayacağız

EDS’nin Emniyet Genel Müdürlüğünün onayını beklediğini belirten Başkan Gümrükçüoğlu, “En çok sıkışılan yer dediğimiz yer neresi, Maraş caddesi hadisesi. Maraş caddesinden bizim her zaman dediğimiz şu, eğer dolmuşlar 2-3 araçlık park yeri bırakmışlarsa bunu 5 araç yapmazlarsa ki yapan hatalıdır. Trafik Şube Müdürlüğü tarafından cezai müeyyideye tabi tutulmalıdır. Normal vatandaşlarımız sağa sola hiçbir şekilde yasak olan park etmeyi kullanmayacak olurlarsa bir problem kalmaz. Bu parklanmalara da trafik müdürlüğü mutlaka cezai işlem yapmalıdır. Ayrıca Kargo araçları Ulaşım Koordinasyon Merkezinin daha önce belirlediği şekliyle sabahın 6-8’i arası, akşamın 19’undan sonrası mallarını bırakacak olurlarsa hiçbir trafik probleminin yaşanmayacağını görecek olmakla beraber biz bu işi düzeltecek olan EDS sistemini 1.5 yıldır hazırladık. Yönetmelik değiştiği için bir daha hazırladık. 3. Bir defa daha hazırladık. O da İçişleri Bakanlığı Emniyet Genel Müdürlüğü’nün onayının beklemektedir. Onay sonrasında Trabzon’umuza tatbik edilmeye başlanacağı açıktır. Bunun dışındaki B problemi dediğimiz problem ise ek caddelerdeki sıkışıklıktır. O sıkışıklıklarda bundan daha hafif tedbirlerle çözülebilecek olan sıkışıklıklardır.” dedi.

HAFİF RAYLI SİSTEM’İN PROJESİ YIL SONUNA

Hafif Raylı Sistem ile ilgili olarak son bilgileri paylaşan Gümrükçüoğlu, “Hafif Raylı Sistemin Proje ihalesini yapmış bulunmaktayız. Proje bize bu yılsonu itibari ile teslim edilecektir. Sonrası ise Etap etap yapılacaktır. Akyazı Stadından Havaalanı bölgesine kadar olan etabın tamamlanmasıdır. Bu 400 Milyon’luk kaynağı temin etme ile ancak başlanabilecek bir proje halindedir.” ifadelerini kullandı.

“İMKANSIZ, AKLA ZİYAN, MATEMATİĞE AYKIRI”

Başkan Gümrükçüoğlu, Maraş Caddesinin trafiğe kapatılmasının imkansız, akla ziyan, matematiğe aykırı bir öneri olduğunu sözlerine ekleyerek, “Bunun dışında tabi ki B ve C planlarımız vardır. Günde Yavuz Selim Bulvarı Tanjant yolundan 10 Bin araç işlerken, sahil yolundan da günde 11 Bin araç işlerken Maraş Caddesini trafiğin kapatmak tamamen trafiğin kilitlenmesine yani oradan güzergah olarak işleyen araçların sahil yoluna Yavuz Selim Bulvarına inmesine meydan vereceğinden ötürü, imkansız, akla ziyan, matematiğe aykırı bir öneridir. Bunu yapmanın imkanı olmadığını bütün trafik mühendisleri çok iyi bilmektedir.” dedi.

Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.