banner114

Irkçı saldırılar DEAŞ’lı yapmış!

SURİYE’DE EVLENDİ, BİR ÇOCUĞU OLDU

ALMANYA’NIN Ahlen Kasabasında yaşayan Trabzonlu T.G., ırkçı saldırılar nedeniyle DEAŞ’a katıldığını itiraf etti. Sorguda, Suriye’den Türkiye’ye dönüş hikayesini anlatan terörist T.G., tanıştığı M.K. adlı kız ile evlendirildiğini ve bir kız çocuğunun dünyaya geldiğini ifade etti. T.G., Rusların Rakka’da bir pazarı bombalamasının ardından kendisinin yaralandığını eşinin ve kızının saldırıda hayatını kaybettiğini üç gün sonra hastanede öğrendiğini belirtti.

TRABZON POLİSİ SINIRDA TESLİM ALDI

ALMANYA’DA iki kez ırkçı saldırıya uğradığı için İslamiyet’i yaşamak uğruna DEAŞ’a katıldığını ileri süren T.G., kanas keskin nişancısı olarak örgüt içerisinde Palmira Savaşı’nda rejim güçlerinin hapse attığı 500 kişiyi kurtardıklarını itiraf etti. Katıldığı üç ayrı savaşta DEAŞ’ın eline geçen ganimetleri açıklayan T.G., eşini ve kızını kaybettikten sonra örgütten nasıl kaçtığını ve kimlere sığındığını söyledi.  Polisin sınırda teslim aldığı T.G. Trabzon’a getirildi.  Almanya’nın Kuzey Ren - Vestfalya Eyaleti'nde yer alan Ahlen Kasabasında yaşayan Trabzonlu G.T., ırkçı saldırılar nedeniyle DEAŞ terör örgütüne katılma kararı aldığını itiraf etti.

İSLAMİYETİ YAŞAMAK İÇİN DEAŞ’A KATILDI

Almanya’dan havayoluyla Trabzon’a gelen ve Trabzon’da bir gece konakladıktan sonra karayoluyla gittiği Gaziantep üzerinden Suriye’ye geçerek DEAŞ  terör örgütüne katılan T.G., başından gençleri sınırda polise anlattı.  İslamiyeti yaşamak adına gittiği Suriye’de eşini ve kızını kaybeden T.G., keskin nişancı olduğunu itiraf etti.

IRÇI SALDIRILAR DEAŞ’E KATILMAMI SAĞLADI

İnternet üzerinden dini içerikli dersler izlediğini belirten T.G., “Bol kıyafetler giyince ırkçı saldırılara uğradım. Almanya’da plastik fabrikasında çalışırken, maaşımı aldım ve dikkat çekmemek üzeren Türkiye’ye gidiş dönüş uçak bileti aldım. İstanbul üzerinden Trabzon’a geldim. Şehirde bir gece otelde kaldım. Ertesi sabah otobüsle Gaziantep’e gittim. İnternet kafeden bağlantı kurdum ve Suriye’ye geçerek DEAŞ’a katıldım

DRONE KONTROL OLDUĞU İÇİN DAĞITILDIK

15 gün silah eğitimi aldığını belirten T.G., “Kanas keski nişancı tüfeğini nasıl kullanacağıma dair videolar izledim.  Bir süre sonra kanas silah eğitimi talep ettim ve silahı aldım. 2015 yılında Suriye Rejim Güçlerine karşı 300 DEAŞ mensubuyla birlikte Palmira Savaşına katıldım.  Tetmor hapishanesindeki 500 kişiyi kurtardık. Burada 12 bin adet kaleşnikof, 17 bin adet biksi, 3 milyon uçaksavar mermisi, milyonlarca otomatik tüfek mermisi DEAŞ’ın içerisindeki hilafet ordusu tarafından ganimet olarak alındı.

ŞERİ NAZAR USULUYLE EŞİMLE TANIŞTIRILDIM

Rakka’da 2015 yılı Eylül ayında Şeri Nazar ( Bir odada kızın ailesinden biri olmak şartıyla, kızın damat adayına peçesini açarak yüzünü göstermesi) usulüyle M.K. ile tanıştırıldığını belirten T.G., “Kan verdik ve nikah kıydık. 2015 yılı Ekim ayında ise rejim güçlerinin elinde bulanan HOYESİS’teki eyleme kanasçı olarak katıldım. Çöl bölgesi olduğu için operasyonlar gece yapılıyordu. Bu bölgeyi rejim güçlerinde aldık. Ganimet olarak 10 adet tank, 120’lik 3 adet 20 km menzilli top, 3 adet kamyon arkasına atılan 40 km menzile roketatar rampası aldık. Birliği döndükten sonra 2 hafta evlilik izni alarak evime döndüm.

KURTULMAK İÇİN BABAMDAN YARDIM İSTEDİM

Eşinin hamile kaldığını belirten T.G., yapıdan çıkmak için harekete geçtiğini ve babasını aradığını söyledi. T.G., “2016 yılında DEAŞ’ın elindeki Elbab’a Türkiye’nin saldıracağını duyunca yapıdan çıkmak için babamı aradım. 2000 EURO para istedim. Para ulaşamadan sınırlar kapandı ve operasyon başladı. 2016 yılı Kasım ayında Halid Ebu Süleyman savaşına kanasçı olarak katıldım ve 1 ay sonunda Esad rejimin elindeki tüm petrol kuyularını aldık. Bu savaşta ganimet olarak 100 tank, onlarca havan topu, silah ve mühimmat alındı.

RUS UÇAKLARI BOMBALADI EŞİM VE KIZIM ÖLDÜ

Bir yıl sonra kızını olduğunu belirten T.G., “2017 yılı Şubat ayında Rakka’da Pazar yerine bomba atılınca kızım ve eşim öldü. Ben üç gün sonra kendime geldim. Eşimin abisi bana fotoğrafları gösterdi. Beni PKK’nın Rakka’ya gireceğini anlaşılması sonucunda beni bir köye gönderdiler. Orada bir evde insanlar bana bakıyordu. 2017 Temmuz ayına kadar bu evde kaldım. Bu dönemde DEAŞ terör örgütünden ayrılma kararı aldım. Örgüte katıldığıma pişman olmuştum. Türkiye’ye gitmek için yardım istedim. Bir kaçakçı ile yola çıktık. Yolda yakalandık. Bir süre cezaevlerinde kaldıktan sonra ÖSO Bölgesine geçmek için hareket ettim. Kaçanlarla birlikte ÖSO bölgesine geçerek teslim oldum. 9 ay cezaevinde kaldıktan sonra Türkiye’ye gönderildim” dedi. Trabzon Emniyet Müdürlüğü ekipleri tarafından teslim alınan T.G. Bahçecik Ceza ve Tutukevine gönderildi.