18 ilçeyi de istedi

Yeni Bir Zafer Bekliyor

CUMHURBAŞKANI Recep Tayyip Erdoğan Ankara’da gerçekleştirdiği geleneksel aday tanıtım törenini Trabzon için bozarak Trabzon’da gerçekleştirdi. Erdoğan, İçişleri Bakanı Süleyman Soylu ve Ulaştırma Bakanı Cahit Turhan’ın da katıldığı tanıtım toplantısında 31 Mart gecesi sandıkların patlatılmasını istedi. Erdoğan, “İnşallah, AK Parti’nin zaferini bir kez daha şehrimizin tepesinde dalgalandırıcağınıza inanıyorum.” dedi.

Hızlı Tren Ağına Alındık

TRABZON’A 30 milyar liralık yatırım yapıldığını, Trabzon’un hangi ihtiyacı varsa giderilmeye çalışıldığını kaydeden Erdoğan, “İlk etapta Akçaabat ve Avni Aker Millet Bahçesi hayata geçecek. Pazarkapı Mahallesi’nde devam eden cami ve külliye bölgenin en büyük külliyesi olacak. Trabzon’u hızlı tren ağına alıyoruz.” şeklinde konuştu. Erdoğan daha sonra aday tanıtımına geçti.

CUMHURBAŞKANI Recep Tayyip Erdoğan, Trabzon'da AK Parti'nin belediye başkan adaylarını açıkladı. Trabzon’un her zaman olduğu gibi yine kendine yakışanı yapacağından emin olduğunu belirten Erdoğan, “31 Mart seçimlerinde inşallah Trabzon'un kendine, asaletine yakışacağını yapacağına inanıyorum. Bütün Karadenizlilerin demokrasi düşmanlarına korku verecek bir oy oranı ile tercihlerini AK Parti'nin gönül belediyeciliğinden yana kullanacaklarına inanıyorum.” dedi. AK Parti ve MHP tarafından oluşturulan Cumhur İttifakı’nın Trabzon ilçe belediye başkan adayları Hayri Gür Spor Salonu’nda Cumhurbaşkanı ve AK Parti Genel Başkanı Recep Tayyip Erdoğan, İçişleri Bakanı Süleyman Soylu, Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Cahit Turhan, AK Parti Genel Başkan Yardımcıları ve milletvekillerinin katılımıyla yapıldı. Burada konuşan Cumhurbaşkanı Erdoğan, şunları söyledi:

"Biz de uzaktan sevmek olmaz dedik ve 5 aylık aranın ardından sizlerle hasret gidermeye geldik. Bugün bir kez daha Trabzonlu hemşehrilerimle özlem gidermenin bahtiyarlığını yaşıyorum. Burada Trabzon'un tüm ilçe ve mahallelerindeki vatandaşlarıma en kalbi muhabbetlerimi iletiyorum. Helal rızık peşinde koşan balıkçı kardeşlerime muhabbetlerimi gönderiyorum. Kısa bir süre önce Karadeniz'in azgın dalgaları arasında ahirete intikal eden balıkçı kardeşime Allah'tan rahmet diliyorum.”

ADAYLARIMIZIN HER BİRİNİ GÖNÜLDEN KUTLUYORUM

“Teşkilatımızın tüm mensuplarına 17 yıldır gece gündüz demeden AK Parti için, Türkiye ve Türk milletinin istikbali için mücadele eden bütün dava arkadaşlarıma şükranlarımı sunuyorum. Ahirete intikal etmiş kardeşlerimi bir kez daha rahmetle yâd ediyorum. Aday tanıtım toplantımızın partimiz için, Trabzon'la birlikte ülkemiz, milletimiz, demokrasimiz için hayırlara vesile olmasını diliyorum. Trabzon Büyükşehir Belediye Başkan adayımızla biraz sonra birlikte olacağımız ilçe adaylarımız her birini gönülden kutluyorum.”

KARADENİZLİLER DEMOKRASİ DÜŞMANLARINA KORKU VERECEKTİR

“31 Mart seçimlerinde inşallah Trabzon'un kendine, asaletine yakışacağını yapacağına inanıyorum. Bütün Karadenizlilerin demokrasi düşmanlarına korku verecek bir oy oranı ile tercihlerini AK Parti'nin gönül belediyeciliğinden yana kullanacaklarına inanıyorum. Sizlerden bu heyecanı 31 Mart gecesi sandıklar açılana kadar devam ettirmenizi bekliyorum. Trabzon'da el ele, gönül gönüle verecek, her zamankinden daha çok koşturarak ve inşallah bir kez daha AK Parti'nin zaferini şehrimizin tepesinde dalgalandıracağınıza inanıyorum. Trabzon, 31 Mart seçimlerinde rekor bir oyla sandıkları patlatıyor muyuz? Trabzon, Trabzon'a yakışan hizmet için bir kez daha AK Parti diyor muyuz? Trabzon AK Parti'yi 31 Mart'ta yine zirveye çıkartıyor muyuz? Maşallah, barekallah... Trabzon'un uşaklarına da bu yakışır. Rabbim şu güzel manzarayı 31 Mart akşamında yaşamayı bize nasip etsin diyorum.”

30 MİLYAR LİRALIK YATIRIMLARIMIZLA TRABZONA ÇAĞ ATLATTIK

“30 milyar lira Trabzon'a yatırım yaptık. Laftan başka ne yapmışlar? Biz laf siyaseti değil, icraat siyaseti yaptık. Bizde hizmet siyaseti önceliklidir. Eğitim, sağlık, turizm, ulaşım, ticaret, tarım, sanayiye kadar Trabzon'un hangi ihtiyacı varsa onu gidermenin çabasını güttük. Bugün ikinci üniversitesi, yol, tünel, baraj, derslik, hastaneleri, spor salonları, gençlik merkezleriyle, 41 bin kapasiteli modern stadıyla Trabzon'a çağ atlattık çağ.”

ALACAKSINIZ HANIMIZINI, BEYİNİZİ GÖNLÜNÜZCE EĞLENECEKSİNİZ

“Akçaabat Millet Bahçesi, Avni Aker Millet Bahçesi ile çalışmalarımız sürüyor. Proje çalışmalarını inşallah bu ay içinde tamamlıyoruz. Güzel bir millet bahçesi, alacaksınız çocuklarınızı, hanımı, beyinizi hep beraber o millet bahçesinde inşallah arzu edildiği gibi eğleneceksiniz. Akçaabat Millet Bahçesi çalışmaları önümüzdeki ay bitiyor. Bizzat kendi himayemizde Ortahisar ilçesi Pazarkapı Mahallesi sahilinde başlanan cami ve külliye inşaatı devam ediyor. Bu eser tamamlandığında Karadeniz Bölgesinin en büyük külliyesi olacak. 100 yataklı Of Devlet Hastanesinin yapımı da süratle ilerliyor. 1200 yataklı Trabzon Şehir Hastanemiz ise şu an ihale aşamasında.”

TRABZON’U HIZLI TREN AĞINA ALIYORUZ

“Doğu Karadeniz'in Anadolu'ya açılan kapısı olan Zigana Tüneli ve bağlantı yollarını bu yıl tamamlıyoruz. Etüt çalışmaları süren Trabzon-Erzincan arasındaki hızlı tren projemizi hayata geçirerek Trabzon’umuzu hızlı tren ağına ekliyoruz. Solaklı Vadisinde 20 km’lik bir güzergâhta örnek projeyi hayata geçirdik. Of- Çaykara arasında yaptığımız bu proje ile vadinin çevresi havası değişti. Şimdi Altındere Vadisi Milli Parkı ile Sera Gölü Tabiat Parkı, Uzungöl Tabiat Parkının yer aldığı 8 tabiat parkında gerekli çalışmaları yaparak turizme katkı sunuyoruz. Çevre ve Şehircilik Bakanlığı bunları adım adım takip edecek.  İşverenlerle yükseköğrenim mezunlarını buluşturmak amacıyla 10 – 12 Martta Trabzon’da Kariyer Fuarı düzenliyoruz. Trabzon'a toplam 1,7 milyar lira tutarında tarımsal destek verdik. Çiftçilerimizi hiçbir zaman yalnız bırakmadık, bırakmayacağız. Ülkemizin de çehresini değiştirdik.” Aydın GELLECİ